مردم سراوان را تنها نگذاریم!

بهرام رحمانی

اعتراض در سراوان چنان بالا گرفته که فرمانداری از ترس هجوم مردم به سایر مراکز حکومتی آن‌ها را تعطیل اعلام کرد و نوعی حکومت نظامی در شهر برقرار کرده است.

روز دوشنبه ۴ اسفند سپاه پاسداران جمهوری جهل و جنایت و ترور اسلامی ایران در نقطه صفر مرزی دست‌کم ده سوخت‌بر را به قتل رساندند و ۵ نفر را نیز مجروح کردند. جرم سوخت‌بران این است که مبلغی برای گذران زندگی خانواده‌هایشان به دست آورند

مردم سروان در مقابل این جنایت از دیروز دست به تجمع اعتراضی زدند و امروز ۵ اسفند اعتراض ابعاد وسیعی پیدا کرد و به سطح کل شهر کشیده شد. مردم خشمگین ابتدا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند. سپاه و نیروهای انتظامی دست به تیراندازی با گلوله های ساچمه‌ای و پرتاب گاز اشک آور به تجمع مردم زدند تا جمعیت را متفرق کنند. مردم در مقابل این رفتار وحشیانه سرکوبگران حکومت، وارد فرمانداری شدند و آن را به اشغال خود درآورده و علیه حکومت و مقاماتش شعار دادند. چندین جاده نیز توسط مردم شهر بسته شد. بر اثر تیراندازی نیروهای سرکوب، تعداد دیگری از مردم نیز مجروح شدند. رفتار وحشیانه سپاه و نیروی انتظامی و اطلاعات خشم مردم را بیش‌تر شعله‌ور کرد و درگیری مردم با سرکوبگران به خیابان‌های شهر کشیده شد. تعدادی از خودروهای پلیس توسط مردم به آتش کشیده شد.

روشن است که باید هر انسان و نیروی آزاده به این جنایت هولناک حکومت اسلامی وسیعا اعتراض کرد و قاطعانه به حمایت از مردم معترض سراوان برخیزد!

سرنگون باد حکومت جهل و جنایت و ترور مافیایی اسلامی ایران!

زنده باد آزادی و برابری و عدالت اجتماعی!

بیست و سوم فوریه ۲۰۲۱




ما را دنبال کنید

تویتر Find us on youtube Follow us on google+ Follow us on facebook CPIran_mailing address
Result