ارسال

پیام شورای فعالین سوسیالیست و آزادیخواه – هامبورگ به مناسبت روز کو مه له

به سازمان کومله به مناسبت روز کومله

رفقای عزیز و همسنگران گرامی،

روز کومله را به شما تبریک میگوئیم و در راه رهائی استثمار شوندگان و ستم دیدگان برایتان موفقیت آرزو داریم.

شرایط کنونی جهان برای طبقه کارگر و دیگر استثمار شوندگان و مردم آزادیخواه بسیار دردناک و غیر قابل تحمل گشته است. استثمار، فقر، سرکوب، بی خانمانی و بیماری‌های هولناک هدیه سرمایه‌داری به اکثریت مردم جهان است. امروزه سرمایه داران، جهت کسب ابر سود، شدیدترین استثمار را بر کارگران تحمیل کرده، کلیه حقوق اقتصادی – اجتماعی آن‌‌ها را که در مبارزه به دست آورده بودند، گام به گام پایمال نموده و در شرایطی که حداقل ایمنی در مقابل بیماری کرونا، فاصله گیری است، کارگران را مجبور می‌کنند تا در مؤسسات تولیدی در کنار هم، بدون کوچترین حفاظی به تولید بپردازند. این سیاست سوپر ارتجاعی و ضد بشری امپریالیستی که جان هزاران هزار کارگر را گرفته است، در بیرون از کارخانه به صورت اقدامات شدید «ایمنی»، منع عبور و مرور غیر ضروری جهت پراکندن مردم، انفراد و دوری آن‌‌ها از هم و تسهیل سرکوب هر حرکت اعتراضی است.

سرمایه‌داری امپریالیستی هر روز در سطح بین‌المللی متمرکزتر می‌گردد و همراه با آن تولید و استثمار و سرکوب را در سطح جهانی تا کوچکترین زوایای جوامع بشری میگستراند.

هر جا ستم هست مبارزه نیز وجود دارد. همراه با تمرکز و فشرده‌تر شدن ابرکنسرن‌های جهانی امپریالیستی، مبارزات توده‌ای کاگران و دیگر زحمتکشان و آزادیخواهان ابعاد جهانی یافته است. دیگر مبارزات کارگران در چارچوب تنگ ملی محصور نمیماند، هر مبارزه‌ای ابعاد جهانی می‌یابد. لذا سازمان‌های انقلابی و کمونیستی چاره‌ای جز مبارزه علیه کلیه عواملی که حرکات کارگران و زحمتکشان را در چارچوب ملی محصور می‌کنند، ندارند. ناسیونالیسم ملت تحت ستم همان اندازه برای جهانی شدن مبارزات کارگران خطرناک است که ناسیونالیسم ملت ستمگر.

ما برای شما رفقای عزیز در سازماندادن کارگران و زحمتکشان کرد جهت پیوند با بحش‌های دیگر کارگران و زحمتکشان ایران جهت سرنگونی رژیم سرمایه‌داری و مذهبی حاکم بر این کشور و بر پائی سوسیالیسم برای خدمت به امر انقلاب جهانی پرولتری از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌نمائیم. باشد تا پیروزی جنبش انقلابی زحمتکشان و آزادیخواهان به رهبری طبقه کارگر، بر رژیم سرمایه‌داری – فاشیستی حاکم بر ایران را جشن بگیریم

شورای فعالین سوسیالیست و آزادیخواه – هامبورگ

14.2.2021

Result