گزارشی بقلم یکی از کارگران راه آهن یزد برگرفته از شبکه های اجتماعی
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

اعتصاب کارگران راه آهن یزد
۲٦ اسنفد ۱٤۰۲
این دومین اعتصاب طی یک هفته بود که در مقابل استانداری با فراخوان قبلی انجام گرفته است کارگران که تحت فشار شرکت گسترش آهن راه هستند از حقوق و مزایا و بیمه ی خوبی برخوردار نیستند
این شرکت که معروف به شرکت ظلم و ستم میباشد
- اعتصاب و تجمع کارگران راه آهن یزد مقابل استانداری برای احقاق حقوق برحقشان
درپی فراخوان از پیش منتشرشده کارگران راه آهن یزد برای احقاق حقوق برحقشان دست از کارکشیدند و مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.
گزارشی بقلم یک کارگر:
اعتصاب کارگران راه آهن یزد
درخواست های کارگران :
۱) انجام دادن درست وصحیح طرح طبقه بندی بدون استفاده از زور و تهدید .چون اگه مشکل نداشت به صورت تک نفره امضا نمیگرفتن
۲)دادن بن های مناسبتی امسال
۳)به روز شدن حقوق
٤) امنیت شغلی که به خاطر خواسته ها مجبور به تعهد یا اخراج میباشد
۵) بیمه تکمیلی کارگران که شرکت هیچ گونه کمک یا حمایتی نسبت به انجامش ندارد
٦)شورای کارگری
۷)تجمیع شدن
بازم امروز پیگیر درخواست هامون شدیم چون وعده های توخالی دادن بهمون و نزدیک عید هستش و شرمنده جلوی زن و بچه هامون هستیم.
