جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

گزارشی بقلم یکی از کارگران راه آهن یزد برگرفته از شبکه های اجتماعی

اعتصاب کارگران راه آهن یزد
۲٦ اسنفد ۱٤۰۲
این دومین اعتصاب طی یک هفته بود که در مقابل استانداری با فراخوان قبلی انجام گرفته است کارگران که تحت فشار شرکت گسترش آهن راه هستند از حقوق و مزایا و بیمه ی خوبی برخوردار نیستند
این شرکت که معروف به شرکت ظلم و ستم میباشد

  • اعتصاب و تجمع کارگران راه آهن یزد مقابل استانداری برای احقاق حقوق برحقشان
    درپی فراخوان از پیش منتشرشده کارگران راه آهن یزد برای احقاق حقوق برحقشان دست از کارکشیدند و مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.
    گزارشی بقلم یک کارگر:
    اعتصاب کارگران راه آهن یزد
    درخواست های کارگران :
    ۱) انجام دادن درست وصحیح طرح طبقه بندی بدون استفاده از زور و تهدید .چون اگه مشکل نداشت به صورت تک نفره امضا نمیگرفتن
    ۲)دادن بن های مناسبتی امسال
    ۳)به روز شدن حقوق
    ٤) امنیت شغلی که به خاطر خواسته ها مجبور به تعهد یا اخراج میباشد
    ۵) بیمه تکمیلی کارگران که شرکت هیچ گونه کمک یا حمایتی نسبت به انجامش ندارد
    ٦)شورای کارگری
    ۷)تجمیع شدن
    بازم امروز پیگیر درخواست هامون شدیم چون وعده های توخالی دادن بهمون و نزدیک عید هستش و شرمنده جلوی زن و بچه هامون هستیم.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: