گزارشی از معوقات مزدی کارگران ابنیه فنی راه آهن وتجمع بازنشستگان درمقابل وزارت کار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

- کارگران ابنیه فنی راه آهن جنوب
کارگران ابنیه فنی راه آهن جنوب، خواستار پرداخت معوقات مزدی خود قبل از پایان سال شدند. در این گزارش به نقل از کارگران آمده است: « با احتساب اسفندماه دو ماه است که دستمزد ما پرداخت نشده و تاکنون عیدی و پاداش برایمان واریز نشده است.پرداخت یک ماه حقوق و عیدی درست در آستانه تحویل سال نو هیچ مشکلی از کارگران و خانواده هایشان حل نمیکند. در عین حال شنیده ایم کارفرما قصد ندارد عیدی و سایر مطالبات کارگران را قبل از سال جاری بپردازد.» - تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل وزارت کار در تهران
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز دوشنبه بیست و هشتم اسفندماه، جمعی از بازنشستگان در تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل وزارت کار، دست به تجمع زدند. در این گزارش بدون اشاره به حوضه صنفی این بازنشستگان آمده است، تجمع بازنشستگان مذکور در اعتراض به دستمزدهای پایین و مشکلات معیشتی آنها صورت گرفته است.
