گزارشی از انتقال فعال کارگری فواد فتحی از زندان اوین به بیمارستان طالقانی
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

روز یکشنبه هفدهم دی، فواد فتحی، فعال کارگری محبوس در زندان اوین در پی حال جسمی نامناسب به بیمارستان طالقانی تهران منتقل و پس از ساعاتی به زندان بازگردانده شد.
بر اساس این گزارش، انتقال آقای فتحی به دلیل عفونت در ناحیه گوش او صورت گرفته است. این فعال کارگری پس از انجام آزمایشات مرتبط به زندان اوین بازگردانده شد.
فواد فتحی پیشتر توسط شعبه ٢٦ دادگاه انقلاب تهران به چهار سال حبس تعزیری، دو سال ممنوعیت خروج از کشور، دو سال منع عضویت در گروهها و تشکلات سیاسی و اجتماعی و عدم سکونت در تهران و حومه آن به مدت دو سال محکوم شد. در تاریخ سیزدهم آبانماه، آقای فتحی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
فواد فتحی، فعال کارگری اهل سنندج و ساکن تهران، پیشتر نیز از بابت فعالیت های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.
