گروه هکری” عدالت علی” از دستیابی به میلیونها سند محرمانه قوه قضائیه خبر داد
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

گروه موسوم به (عدالت علی) اعلام کرد در یک حمله سایبری، به (سامانه مدیریت پرونده های قضایی) نفوذ کرده و “میلیونها” سند به دست آورده است.
این گروه هکری که پیش از این وبسایتهای ریاست جمهوری و دوربینهای امنیتی زندان اوین را نیز هک کرده بود، روز سهشنبه اول اسفند همچنین مدعی نفود به ” چندین سِرور قوه قضائیه” شد و خبر داد که : « به دهها هزار سند محرمانه و خیلی محرمانه رسیده است.» گروه (عدالت علی) بخشی از این اسناد را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
در حساب این گروه در شبکه ایکس (توئیتر سابق) آمده است که این نفوذ و هک در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است.
یکی از سندهای افشاشده توسط این گروه هکری که روز سهشنبه اول اسفندماه، منتشر شده نشان میدهد در ماههای ابتدایی اعتراضهای ۱٤۰۱، دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ٦٦ خبرنگار و روزنامهنگار را در بازداشت کرده بود که از این تعداد ۳۸ نفر در تهران و ۲۸ تن در شهرهای دیگر دستگیر شدند.
