کارگر شهرداری در تهران را به تصور اهانت به تزئینات سالگرد ۲۲ بهمن؛ از پل پائین انداختند و کشتند
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

روزنامه همشهری، در شماره روز ۲۳ بهمن خود گزارش داد که یک کارگر شهرداری که به همراه همکارانش در ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۰ بهمن در حال تمیز کردن مسیر اتوبان نیایش بودند، بوسیله راننده یک خودرو از بالای پل به پایین پرت و کشته شده است.
بنا به این گزارش، روزنامه همشهری به نقل از همکاران این کارگر که ۲۰ ساله گزارش شده، نوشت: «ما با پیمانکار شهرداری کار میکنیم و شب حادثه مشغول شستن و نظافت دیوارههای روگذر بودیم. ناگهان یک خودروی پژو پرشیای مشکی مقابلمان توقف کرد.راننده این خودرو بدون هیچ مقدمه با همکارشان گلاویز شده و او را از بالای پل به پایین انداخت و آنها را هم که قصد دستگیری او را داشتند تهدید کرد که اگر به دنبالش بروند آنها را هم به پایین پرت میکند و سوار خودرو میشود و محل را ترک میکند.» به گفته شاهدان، وقتی آنها به پایین پل و به سراغ همکارشان رفتند دیدند که علاوه بر صدمات ناشی از پرت شدن از پل، چند خودرو عبوری در اتوبان هم او را زیر گرفته بودند و این کارگر جوان در اثر شدت جراحات جان باخت.
پلیس جنایی تهران در پی گزارش قتل این کارگر دستور بررسی دوربینهای مدار بسته را صادر کرده و از طریق پلاک خودرو، شخص متهم به قتل را شناسایی و بازداشت کرده است.
به گزارش روزنامه اعتماد، متهم به قتل که در بازداشت پلیس است، پس از دستگیری گفته: « فکر کردم افرادی دارند پرچمهای نصب شده روی پل را سرقت میکنند یا میخواهد به آنها اهانت کنند. به پلیس هم زنگ زدم که بررسی کنید. بعد خودم جلو رفتم و درگیر شدم و یکی از آنها را هل دادم که به پایین پرت شد و فوت کرد. اصلا نمیدانستم آنها کارگر شهرداری هستند و برای نظافت و درست کردن پرچمها آمدهاند.» به گزارش رسانه ها، همشهریآنلاین اندکی بعد و بدون توضیحی، خبر قتل هولناک پاکبان شهرداری را از سایت خود حذف کرده است.
