کارگران پارس طبیعت وارد دومین روز اعتصاب شدند
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

کارگران شرکت پارس طبیعت سلولزی که روزشنبه ١٨ فروردین دست از کار کشیدند، از معدود شرکتهایی هستند که تاکنون شورای کار تشکیل نداده اند و آنها خواستار تشکیل این شورا بصورت جداگانه یا انطباق با شورای کار کاغذ پارس هستند. کارگران این شرکت همچنین نسبت به گرفتن حقوق قانونی خود اصرار دارند. به گزارش (اگزاز)، یکی از کارگران گفت: « مدیران شرکت بعضی از امتیازاتی که به کارگران کاغذ پارس می دهند به ما نمی دهند و یا اگر می دهند متداوم نیست و گاها اتفاق می افتد. این در حالی است که مدیران این کارخانه گاها پرداخت حقوق و مزایای ما را با منت پرداخت میکنند در حالی که این اینجا به یک گروه معروف است و همه زیر مجموعه کاغذپارس هستیم. شرکت پارس طبیعت سلولزی زیر مجموعه کاغذ پارس هفت تپه می باشد که دارای حدودا ۳۰۰ پرسنل خانم و آقا است که در ۳ شیفت کاری مشغول به کار هستند.
