چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 24 - 04 - 2024

Communist party of iran

پیام کنگره ١٨ کومە له به زندانیان سیاسی

رفقای مبارز در بند رژیم اسلامی!

از درون کنگره ۱۸ کومه له ( سازمان کردستان حزب کمونیست ایران )، درودهای صمیمانه مان را به حضور شما و خانواده های سرافرازتان تقدیم می نمائیم. پیام حمایت و همدلی ما شرکت کنندگان در این کنگره، از مبارزات و پایداریتان در سیاه چالهای رژیم قرون وسطایی و سرمایه داری جمهوری اسلامی را پذیرا باشید.


دستگیری و در بند نگهداشتن شما انسانهای مبارز در زندانهای رژیم اسلامی و اِعمال فشار و شکنجه های جسمی و روحی این رژیم بر شما و اعضای خانواده تان جز شرمساری برای حاکمان مدافع جهل و سرمایه ثمره ای در بر نخواهد داشت. در این نظام وارونه زندان نه جای دزدان و جانیان و ظالمان بلکه جای انسانهای مبارز، شریف و آزاده است. شما عزیزان تنها و تنها به جرم دخالت در مبارزات روزانه و هدایت و رهبری اعتراضات توده های مردم به بند کشیده شده اید. ایستادگی شما در مقابل ظلم و نابرابری، دیکتاتوری و خفقان، از نظر حاکمان رژیم جرم به حساب می آید. بدون شک استقامت و پایداری شما بخشی جدایی ناپذیر از مبارزه ای است که کارگران و توده های زحمتکش در مبارزات روزانه شان علیه حاکمان سرکوبگر سرمایه در جامعه به پیش می برند. این اتحاد و همبستگی شما، دشمن در مانده از پاسخگویی به مطالبات توده های مردم را به وحشت انداخته و ناقوس انهدام و مرگ این نظام پوسیدە سرمایەداری را به صدا درآوردە است. لذا خواست ” آزادی بی قید و شرط سیاسی” و ممنوعیت وجود زندانی سیاسی که در شعار ”زندانی سیاسی آزاد باید گردد” متبلور است باید به یکی از شعارهای اصلی اعتراضات و تجمعات و گفتمان رایج در جامعه تبدیل گردد.


کنگرە هیجدهم کومه له ( سازمان کردستان حزب کمونیست ایران ) براین باور است که با ایمان به پیروزی حتمی طبقه کارگر و با اتکا به نیروی متحد و متشکل طبقاتی در به سرانجام رساندن انقلاب اجتماعی و ایستادگی و مبارزات شما در سیاه چالهای جمهوری اسلامی، طولی نخواهد کشید که درِ زندانهای رژیم در هم شکسته خواهد شد و شما عزیزان را در آغوش خواهیم گرفت. دیر نیست آن زمان که همراه با خانواده های سرافرازتان رهایی شما از بند حاکمان جمهوری اسلامی را جشن خواهیم گرفت.

زندە باد سوسیالیزم


کمیته مرکزی کومەله ( سازمان کردستان حزب کمونیست ایران)

فروردین ١٤٠١

آپریل ٢٠٢٢

اشتراک در شبکه های اجتماعی: