چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 24 - 04 - 2024

Communist party of iran

پیام کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران به خانواده جانباختگان


کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران به همه خانواده جانباختگان صفوف حزب و کومه له که عزیزانشان در عرصه های مختلف پیکار علیه رژِیم سرمایه داری مذهبی جمهوری اسلامی در راه رهایی انسان استثمار شده جان باختند، به همه جانباختگان راه آزادی و سوسیالیسم، به همه خانواده های داغداری که فرزندانشان در خیزش تهیدستان شهری خونشان بر کف خیابان ریخته شد، به خانواده کارگرانی که به جرم مبارزه برای تحقق خواسته های خود مورد اصابت گلوله های دشمن قرار گرفتند، به خانواده همه آنهائی که در زندانهای رژیم جان خود را از دست دادند، درود میفرستد.


ما عمیقا بر این باوریم که کشتارهای جمهوری اسلامی چه در خیابان و چه در زندان غم و اندوه سنگینی بر قلب خانواده جانباختگان بجای گذاشته است، زخم های ماندگاری که التیام نمی بخشند. اما ما پیمان تازه می کنیم که راه سرخ جانباختگان را تا سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و پی افکندن نظمی نوین ادامه دهیم. نظامی که در آن هیچ خانواده ای عزیزان خود را به خاطر داشتن اندیشه سیاسی، به خاطر مطالبه آزادی، به خاطر مطالبه نان از دست ندهد. جامعه ای که در آن هر نوع کشتار و اعدام انسانها به عنوان قتل عمد دولتی، به عنوان عملی ننگین به زباله دان تاریخ ریخته شود.


کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران تعهد عمیق خود را جهت تداوم مبارزه برای سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی و استقرار جامعه ای آزاد و برابر اعلام میکند. این تعهد ناشی از مسئولیتی است که حزب در قبال کارگران و زحمتکشان و همه خانواده هائی دارد  که در بیش از چهاردهه گذشته عزیزان خود را در راه رهایی انسانها از مصائب نظام ظالمانه سرمایه داری از دست داده اند.


راه جانباختگان صفوف حزب کمونیست ایران و کومه له، راه جانباختگان آزادی و سوسیالیسم بدون وقفه ادامه دارد. بار دیگر پرشورترین درودهای ما را بپذیرید.


کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران

فروردین ۱۴۰۱

اشتراک در شبکه های اجتماعی: