چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 24 - 04 - 2024

Communist party of iran

پیام کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران به زندانیان سیاسی


زندانیان سیاسی، رفقای مبارز!


کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران صمیمانه ترین درودهای خود را به شما و خانواده های عزیزتان تقدیم می کند.


کنگره ما در شرایطی برگزار شد که رژیم جمهوری اسلامی شما عزیزان را به جرم دخالتگری و هدایت و رهبری مبارزه و اعتراضات روزانه توده های رنجدیده برای مطالبات برحق شان به بند کشیده است. جرم شما مبارزه برای نان، کار و معیشت و آزادی های سیاسی و اجتماعی است که رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه است با زور و سرکوب و کشتار و زندانی کردن انسان های حق طلب و مبارز از توده های محروم کار و زحمت سلب کرده است.


شما با حضور در صحنه مبارزه و با مقاومت و شجاعت خود در زندان های رژیم، و عدم تمکین به سرکوبگری­های رژیم اسلامی که هدفش مرعوب کردن جامعه است، نقش انکارناپذیری در به شکست کشاندن این سیاست ایفا کرده اید. شما با ایستادگی خود نشان داده اید که فریاد و صدای کارگران مبارز، معلمان و بازنشستگان در صحنه، زنان حق طلب و همه توده های تحت ستم و تبعیض در جامعه هستید. شما نشان داده اید که رژیم اسلامی با سرکوب و برق سرنیزه و با به بند کشیدن فعالین و پیشروان جنبش های اعتراضی نمی تواند، این جنبش ها را وادار به عقب نشینی نماید.


عزیزان دربند!

پایداری و استقامت شما در زندان ها نشان داده که صدای شما و توده های مبارز در زندان بزرگ ایران را خاموشی نیست، صدایی که در بیرون از مرزها بطور روزافزون حمایت افکار عمومی جهان را به خود جلب کرده است. ما شرکت کنندگان در کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران عهد و پیمان خود را با شما و با خانواده­های عزیز شما برای دفاع پیگیر از آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی تجدید کردیم. حزب کمونیست ایران از هیچ تلاشی برای انعکاس صدای “به بند کشیده شده” شما و برای تبدیل کردن شعار “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” به فریاد جنبش های پیشرو اجتماعی در جامعه دریغ نخواهد کرد.  حزب کمونیست ایران برای جامعه ای مبارزه می کند که سرکوب عقاید و آزادیهای فردی و اجتماعی نه تنها جایی در آن نداشته باشد، بلکه تحقق چنین آزادیهایی پیش شرط رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت های فردی و اجتماعی خواهد بود.


به امید آن روز که با قیام شکوهمند کارگران و توده های رنجدیده رژیم سرمایه داری اسلامی به زیر کشیده شود، درهای زندان درهم شکسته شوند و شما زندانیان سیاسی آزادی خود را باز یابید و در آغوش توده ها، در آغوش عزیزانتان نغمه آزادی سر دهید.


درودهای مجدد ما را بپذیرید!


کنگره  سیزدهم حزب کمونیست ایران

فروردین ١٤٠١

اشتراک در شبکه های اجتماعی: