پیام تبریک کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز به مناسبت سال نو
چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند .…
همکاران گرامی، دانشآموزان عزیز و اولیا محترم.
فرارسیدن بهار و آغاز سال نو خورشیدی را خدمت شما و همه هممیهنان عزیز در داخل و خارج از کشور را تبریک گفته و سالی سرشار از شادکامی، سلامتی و آزادی، برای هموطنان عزیز آرزو مندیم.
سالی که گذشت همراه با رویدادهای تلخ برای جامعه فرهنگیان بود. در این سال جمعی از معلمان با احکام زندان، اخراج، انفصال از خدمت، بازنشستگی پیشاز موعد، حبسخانگی با پابند الکترونیک و تشکیل پرونده قضایی مواجه شدند.
از طرفی مطالبات معلمان در طرح رتبهبندی پرداخت نشد و همسانسازی مستمری بازنشستگان هم به آیندهای نامشخص موکول گردید و حقالزحمه اضافه تدریس همکاران نیز پرداخت نگردید.
همچنین در سطح مدیریتی آموزش و پرورش الیگودرز شاهد ناکارآمدی شدید بودیم. فقدان نیروی متخصص و کارآمد در پستهای اداری، خالی ماندن چند پست مدیریتی اداره به خاطر فقدان نیروهای انقلابی موردنظر مسئولین !! استفاده از نیروهایی با سابقه پائین و بعضا بیتجربه در پستهای مدیریت و معاونت مدارس و فقدان نیروی خدماتی در تعدادی از مدارس که بهداشت و سلامت دانشآموزان را به مخاطره انداخت.
در پایان خواهان آزادی همه معلمان زندانی، برگشت به کار معلمان اخراجی و انفصال از خدمت، همچنین پایان دادن به برخوردهای امنیتی و قضایی در ارتباط با خواستههای به حق فرهنگیان هستیم.
کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز
