یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | 01 - 09 - 2024

Communist party of iran

پیام تبریک بمناسبت آزادی حسن سعیدی، رضا شهابی و کیوان مهتدی، به خانواده آنها و به ویژه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه!

امروز پس از دوسال و چهار ماه سه انسان آزاده و کارگر زحمتکش از زندان رهایی یافتند. دو کارگر حق طلب و یک معلم و مترجم آزاد اندیش که طی حکمی ظالمانه در حبس نگه داشته شده بودند دو سال و چهار ماه رنج زندان و دوری از خانواده و همسر و فرزندان خود را به ناحق متحمل شدند و با مقاومت خود بی عدالتی در دستگاه قضائی و سیستم سیاسی حاکم را به چالش کشیدند و بی گناهی خود را اثبات نمودند.

نظام قضایی که با اتکا به زور و ظلم و دروغ، بی مهابا به سناریونویسی، پرونده سازی های واهی اتهام می زنند و احکام ظالمانه صادر می کنند، اکنون که با مقاومت این حق طلبان، نا عادلانه بودن این احکام غیر انسانی روشن گردیده است؛ چه پاسخی به کارگران و زحمتکشان، افکار عمومی و این دوستان دارند. گرچه ما اطمینان داریم که قدرت طلبانی که مقهور قدرت کاذب پلیس و زندان و قاضی هستند هرگز خود را پاسخگوی مردم نمی دانند.

همچنانکه مطمئن هستیم کارگران، معلمان، بازنشستگان، زنان، پرستاران، جوانان و همه کسانی که برای حقوق مسلم خود مبارزه و تلاش می کنند، سرکوب گران و قدرت طلبان را مجبور به پاسخگویی می کنند.
گروه اتحاد بازنشستگان آزادی این دوستان را تبریک گفته و باور داریم هر گامی از مبارزه و مقاومت تجربه و درسی گرانبهاء برای تحقق اهداف بزرگ مبارزان و کارگران فعال و پیشرو خواهد بود.

گروه اتحاد بازنشستگان

https://t.me/GEtehadbazneshastegan

اشتراک در شبکه های اجتماعی: