چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 01 - 05 - 2024

Communist party of iran

پیام انجمن صنفی معلمان کوردستان- سنندج به مناسبت برگزاری سومین دوره انتخابات

همکاران محترم، معلمان گرانقدر!
چنانچە اطلاع دارید سومین دورە انتخابات انجمن صنفی معلمان کوردستان-سنندج در فضای مجازی در حال برگزاری می‌باشد. این تصمیم بر مبنای خرد جمعی، اساسنامە انجمن صنفی معلمان کوردستان، اصول مندرج در قانون اساسی (اصل ٢٦) و حاصل چندین ماە رایزنی طی جلسات متعدد با بدنە فعال معلمان اتخاذ گردید تا معلمان مانند هر صنف دیگری مطالبات خود را از طریق انجمن برگزیدە با رای مستقیم خود، پیگیری کنند.
با ابراز تاسف که نهادهای امنیتی بار دیگر و بر مبنای رویە پیشین خود قانون، حقوق شهروندی و حق تشکل یابی معلمان را نادیدە گرفتە و باحملە شبانە بە منزل یکی از اعضای خوشنام انجمن کاک خالد احمدی ضمن بازداشت ایشان، سە دستگاە گوشی خود و خانوادە و کامپیوتر ایشان را ضبط کردەاند.
انجمن صنفی معلمان کوردستان – سنندج، ضمن سپاس و قدردانی از زحمات همە معلمان خصوصا مجریان انتخابات، برخوردهای قهری با جامعە معلمی بە خاطر استفادە از حقوق قانونی خود را بشدت محکوم کردە و اعلام می‌دارد این حق مشروع و قانونی ماست و اطمینان می‌دهیم هیچ نهادی بصورت فراقانونی نمی‌تواند ما را از آن محروم کند.
در ضمن یاد آور می‌شود هر نوع اظهار نظری در رابطە با انتخابات صرفا بر عهدە برگزارکنندگان انتخابات است و هیچ گروە، شخص یا جریانی صلاحیت اظهار نظر در این زمینە را ندارد.
انجمن صنفی معلمان کوردستان-سنندج
١٠ / اردیبهشت / ١٤٠٣

اشتراک در شبکه های اجتماعی: