پنج فعال صنفی معلمان و کارگری به حبس تعلیقی و دیگر مجازاتها محکوم شدند
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

به گزارش کانال شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران احمد رضا نوچیان، محمد زمان کامروا، منیژه افشاری، مریم زلکی نژاد و کوثر ممبینی فعالین صنفی معلمان و فعالان کارگری توسط شعبه ۳ دادگاه انقلاب اهواز هرکدام به سه سال حبس تعلیقی و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شدند.
در این گزارش به جزییات بیشتر اعم از اتهامات مطروحه بر علیه این شهروندان اشاره ای نشده است.
از میان این افراد، احمد رضا نوچیان، محمد زمان کامروا و مریم زلکی نژاد پیشتر نیز به واسطه فعالیت های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته اند.
