پنجمین هفته کمپین (سهشنبههای سیاه) و اعتصاب غذای اعتراضی زندانیان نسبت به صدور حکم اعدام
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

بنا به گزارش شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، زندانیان زندان قزلحصار، و بند ٤ زندان اوین، سهشنبه ۸ اسفند ۱٤۰۲، در اعتراض به صدور و اجرای احکام اعدام، دست به اعتصاب غذا میزنند. اعتصاب غذا در سهشنبههای #نهبهاعدام، با فراخوان جمعی از زندانیان قزلحصار، یک ماه پیش آغاز شده و این سهشنبه به عنوان پنجمین هفته ادامه خواهد داشت. این در حالیست که پیشتر در دیگر زندانها از جمله :
زندان خرمآباد،
ندامتگاه کرج،
زندان سقز،
زندان وکیل آباد مشهد
و شماری از زندانیان سیاسی، با پیوستن به کارزار (سهشنبههای سیاه) اعلام کردهاند که در همراهی با زندانیان زندان قزلحصار و اوین، سهشنبههای هر هفته علیه اعدام دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
