پرستاران رفسنجان نیز به موج اعتراضی پرستاران سراسر کشور پیوست
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

- پرستار داد بزن حقتو فریاد بزن
اعتراضات پرستاران طی هفته های اخیر در شهرهای مختلفی به جریان افتاده است. روزسەشنبه ۲۲ اسفندماه، پرستاران و کادر درمان رفسنجان ، در اعتراض به : - مشکلات معیشتی،
- شرایط دشوار کاری
- و عدم پاسخگویی به خواستهایشان
مقابل دانشگاه علوم پزشکی و سپس فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. - اضافه کاری اجباری بدون دستمزد
- و معوقات مزدی
- مطالبات تعرفه گذاری و فوق العاده خاص و وعده های تو خالی،
بر خشم و اعتراض پرستاران در سطح سراسری دامن زده است. در همین رابطه روز دوشنبه ٢١ اسفند، پرستاران و کادر درمانی شیراز برای چندمین بار تجمع داشتند. در تجمع روز ۱۹ اسفند پرستاران و کادر درمان در این شهر از تمام بیمارستانها دست به تجمع و اعتراض زدند.
در روز ۲۱ اسفند ما شاهد تجمع پرستاران در بوشهر و استعفای اعتراضی دسته جمعی پرستاران بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بودیم. پرستاران کهنوج قبلا در پانزدهم اسفند نیز تجمع داشتند. و در ۱۲ اسفند در مشهد پرستاران دست به تجمع اعتراضی زدند. در ۲۸ بهمن نیز پرستاران در سطح سراسری در شهرهای اهواز، شیراز، بوشهر، یزد، البرز، و قم، با فریاد پرستار داد بزن حقتو فریاد بزن راهپیمایی و تجمع کردند.
خواستهای پرستاران مستقیما به استاندارد درمان و بهداشت در سطح کل جامعه مربوط است.
