شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ | 04 - 04 - 2026

Communist party of iran

هفتمین روز متوالی تجمع اعتراضی و تظاهرات کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه نهم بهمن ماه، جمعی از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز دست به تجمع زدند.
بر اساس این گزارش، این معترضان برای سومین روز متوالی در مسیر این شرکت تا یکی از میادن شهر اهواز به راهپیمائی و تظاهرات پرداختند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود به خصوص در زمینه اجرای طرح طبقه‌ بندی و همسان سازی حقوق، شدند.

  • بیانیه صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد
    از کارگران و همکاران و بازنشستگان صنایع فولادی در تمام اهواز و ایران می‌خواهیم همصدا با ما دربرابر مافیای فربه و سرمایه‌پرست فولاد بایستند. درد یکی است و درمان آن با اتحاد فراگیر و متحدانه میسر خواهد بود. کارگران و برادران صنعتگر در شرکت‌های فولاد کاویان و لوله‌سازی خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان و فولاد اکسین و فولادمبارکه و… ما یک تن واحدیم در برابر دزدان و زورگویانی که زحمات و دشواری‌های پرسنل شرکت‌های بزرگ و سودآور را اینچنین حیف و میل می‌کنند.
    روزی شما به اعتراض برخاستید و امروز ما در کف اهواز با صدای رسا می‌گوییم: فولادی داد بزن حقتو فریاد بزن!
    تا وقتی چرخ زندگی کارگر نمی‌چرخد نباید چرخ این صنعت هم بچرخد. ما به عنوان کارگران مستقل در گروه ملی فولاد باور داریم در صفی متحد از کارگران حق‌طلب گروه‌های فولادی به خواسته‌های اساسی که زندگی شرافتمند برای طبقه کارگر است می‌رسیم. اعتراضمان را بر کف خیابان حک می‌کنیم و با قدرت واحد ریشه ظلمو می‌کنیم.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: