هشدار سپيده قليان درباره وضعیت فاطمه سپهری و فرزانه قرهحسنلو در زندان مشهد
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵

سپیده قلیان، فعال سیاسی که بهتازگی از زندان وکیلآباد مشهد آزاد شده است، با انتشار روایتی از وضعیت دو زندانی سیاسی این زندان، نسبت به شرایط نگهداری فاطمه سپهری و فرزانه قرهحسنلو هشدار داده است.
سپیده قلیان، فعال سیاسی و زندانی پیشین، روز شنبه ۳۰ خردادماه با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، از وضعیت فاطمه سپهری و فرزانه قرهحسنلو، دو زندانی سیاسی محبوس در زندان وکیلآباد مشهد، ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه افکار عمومی به شرایط آنان شد.
سپیده قلیان که بهتازگی دوران حبس خود را در این زندان به پایان رسانده است، در نوشته خود تأکید کرد که این دو زندانی سیاسی با محدودیتهایی مواجهاند که شرایط زندگی آنان را بهمراتب دشوارتر از دیگر زندانیان کرده است.
سپیده قلیان در روایت خود نوشته است که فاطمه سپهری و فرزانه قرهحسنلو از حق ارتباط آزادانه با سایر زندانیان محروم هستند و تمامی رفتوآمدهای آنان تحت نظارت مستقیم مأموران انجام میشود.
« در بند عمومی هستند، اما عملاً در انفرادی زندگی میکنند»
