یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | 18 - 08 - 2024

Communist party of iran

نا ایمنی محیط کار: مرگ و مصدومیت چهار کارگر درشهرهای خرم آباد، آبدانا و رشـت 

نا ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، چهار کارگر در شهر های آبدانان، خرم آباد و رشت دچار حادثه شدند. طی این حوادث، سه کارگر جان خود را از دست دادند و یک کارگر دیگر مصدوم شد.،
 یک کارگر در آبدانان در حین انجام کار جان خود را از دست داد.
هویت وی امیر محمدی، اهل سیاه خانی آبدانان توسط هرانا احراز شده است.
یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این کارگر ضمن تایید این خبر به هرانا گفت: آقای محمدی از مجروحان جنگ ایران و عراق، راننده تراکتور بود. وی روز سه شنبه بیست و نهم خردادماه، در حین انجام کار در زمین های ناهموار منطقه سیاه خانی تراکتورش واژگون و منجر به فوت وی شد.
مرگ یک کارگر در خرم آباد
یک کارگر در خرم آباد در پی سقوط به چاهک آسانسور در یک ساختمان جان باخت.
سجاد نعمتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد در این خصوص گفت: آتش نشانان پس از بررسی و ایمن سازی محل حادثه، پیکر کارگر ۵۰ ساله نمای سنگ ساختمان که از طبقه پنجم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده بود، بیرون آوردند و به آمبولانس حاضر در محل تحویل دادند.
مصدومیت یک کارگر در رشت
یک کارگر ساختمانی در رشت در حین انجام کار دچار حادثه شد.
بر اساس این گزارش، یک کارگر ساختمانی، ۳۴ ساله به دلیل عدم تعادل از طبقه دوم ساختمان در حال احداث واقع در گلسار، میدان نبوت رشت سقوط کرده و منجر به آسیب دیدگی از ناحیه دو دست و سر شده است.
در این گزارش آمده است، آتش نشانان با حضور در محل حادثه کارگر آسیب دیده را به عوامل اورژانس تحویل داده اند.
مرگ یک کارگر در خرم آباد حین انجام کار
به گزارش کولبر نیوز، یک کارگر در خرم آباد حین انجام کار دچار حادثه شد.
بر اساس این گزارش، میلاد کمالی، سی ساله و اهل روستای سراب یاس خرم‌آباد در حین انجام کار در کارگاه فولاد سراب چنگایی بر اثر نقص فنی جرثقیل و سقوط ناگهانی شمش آهن بیست و چهار تنی بر روی سر وی، جان خود را از دست داده است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: