شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | 17 - 08 - 2024

Communist party of iran

ممانعت از برگزاری مراسم بزرگداشت جانباختن فواد زمانی عضو حزب کمونیست ایران توسط اداره اطلاعات سنندج

براساس گزارش دریافتی از سنندج اداره اطلاعات سنندج طی تماس تلفنی با خانوادۀ فواد زمانی هشدار داده است تا از برگزاری هرگونه مراسم بزرگداشت یاد آن جانباخته خودداری کنند. همچنین به متولیان مسجد “آحبیب الله” واقع در میدان ” مادر “اخطار داده اند که از برگزاری مراسم در این مسجد ممانعت بعمل آورده و محل را از وجود عکس و اطلاعیه ها پاکسازی کنند.
با صدور این تهدید از جانب اداره اطلاعات ، جمع کثیری از اهالی شهر سنندج و فعالان سیاسی و کارگری که برای شرکت در مراسم حضور یافته بودند؛ ناگزیر شدند در کوچۀ “بردشت” و جنب منزل خانوادگی خیمه بر پا کنند و مراسم یادبود و گرامیداشت را در آنجا بر گزار کنند. 
رفیق فواد زمانی از اعضاء و کادرهای کومه له و حزب کمونیست ایران در بامداد چهار شنبه 30 خرداد در اثر ایست قلبی در شهر منچستر انگلستان جانش را از دست داد. او 41 سال داشت و در رشتۀ حقوق تحصیلات خود را به پایان رسانیده بود. رفیق فواد در سال 2014 به صف پیشمرگان کومه له پیوست، و در شبکه های تلویزیونی کومه له و حزب کمونیست ایران مسئولیت تهیه واجرای برنامه های تلویزیونی را به عهده داشت. او در سال 2018 عازم اروپا شد، ودر منچستر انگلستان ساکن گردید. وی فعالیت سیاسی و تشکیلاتی خود را در تشکیلات خارج از کشور حزب کمونیست ایران ادامه داد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: