معوقات مزدی پرستاران و کادر درمان بیمارستان کهنوج دراستان کرمان
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

پرستاران و کادر درمان بیمارستان کهنوج در استان کرمان از عدم واریز مطالبات مزدی خود خبر دادند. بر اساس این گزارش، این پرستاران در اعتراض به عدم دریافت معوقات مزدی خود، با امضای یک طومار خواسته خود را به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارسال کردند.
آنها اعلام کردند با شرایط فعلی، ادامه کار خدمت رسانی به بیماران ممکن نیست و از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درخواست کردند هرچه زودتر مزایای مزدی آنان واریز شود.
