دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ | 26 - 08 - 2024

Communist party of iran

مرگ پنج (٥) کارگر در سایه فقدان ایمنی کار و زخمی شدن یک سوختبر در نتیجه تیراندازی نیروهای نظامی

مرگ یک کارگر در سایه فقدان ایمنی کار در تهران

در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، یک کارگر در تهران طی وقوع حادثه ای جان خود را از دست داد. سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: « صبح روزیکشنبه ٤ شهریور، یک مورد حادثه انفجار در یک پمپ بنزین به آدرس خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. یکی از کارگران این پمپ بنزین وارد یکی از مخازن خالی شده بود که به محض روشن شدن یک وسیله برقی و جرقه ایجاد شده از آن، انفجار صورت می‌گیرد.این کارگر ۵۵ ساله به علت شدت جراحات وارده، جان باخت.»

تعقیب و گریز و تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبردر ایرانشهر انجامید

روز پنجشنبه، اول شهریورماه، یک سوختبر در شهرستان ایرانشهر در پی تعقیب و گریز و تیراندازی نیروهای نظامی زخمی شد. به گزارش حال وش، یک سوختبر در پی تعقیب و گریز و تیراندازی نیروهای نظامی زخمی شد. در این گزارش آمده است؛ روز پنجشنبه ۱ شهریور ۱٤۰۳، نیروهای نظامی در محور حوراپ به ایرانشهر، یک دستگاه خودرو سواری سوختبر را مورد تعقیب و تیراندازی مستقیم قرار دادند. در پی این رویداد یکی از سرنشینان این خودرو مجروح شده است. در گزارش فوق، به هویت این سوختبر اشاره ای نشده است.

جان باختن ۳ کارگرشرکت نفت و گاز اروندان درمسیر کاربراثر تصادف

صبح روزشنبه ۳ شهریور،۳ کارگربخش حراست شرکت نفت و گاز اروندان بنام های عیسی بوعذار،جمیل بوعذار وشاکر سواری درمسیر کار- هویزه -براثر تصادف جان خودرا ازدست دادند.

جان باختن یک کودک کار درمشهد براثر گیر کردن در بالابر

روز شنبه ۳ شهریور، یک کودک کار۱۷ ساله حین کار انتقال وسایل به طبقه فوقانی دریک مشاور املاک مسکن مشهد براثر گیر کردن در بالابرجان باخت.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: