یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | 18 - 08 - 2024

Communist party of iran

مرگ و مصدومیت چهار کارگر در سایه فقدان ایمنی محیط کار و جانباختن یک سوختبر در نتیجه تعقیب و گریز نیروهای انتظامی

در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، چهار کارگر از جمله دو آتش نشان در شهرهای ورزقان، اهواز و سیب و سوران دچار حادثه شدند. در این حوادث، سه کارگر مصدوم شدند و یک کارگر دیگر جان خود را از دست داد.

مرگ یک کارگر در سونگون
در این گزارش آمده است؛ این کارگر پیمانکاری شاغل در پروژه کارخانه تغلیظ مس سونگون، به دلیل نداشتن امکانات ایمنی استاندارد از ارتفاع داربست سقوط کرد. کارگر مذکور به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مصدومیت دو آتش نشان در اهواز
ساختمان انبار پست «تیباکس» در منطقه ملاشیه اهواز دچار آتش سوزی شد. نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. دو آتش نشان طی عملیات اطفا حریق دچار مصدومیت شدند.

مصدومیت یک کارگر در سیب و سوران
به گزارش حال وش، روز جمعه یک کارگر مقنی حین حفر چاه، در پی قطع شدن برق و سپس خاموش شدن فن و بالابر، درون چاه گیر کرد. این کارگر که دچار جراحت شده بود، به کمک دیگر کارگران از داخل چاه بیرون آورده شد.

تعقیب و گریز نیروهای نظامی منجر به جان‌باختن یک سوختبردر تفتان شد
یک سوختبر در پی تعقیب و گریز نیروهای نظامی در شهرستان تفتان جان باخت. در این واقعه نیروهای نظامی اقدام به انداختن خارک (پنچرکن) کردند که منجر به واژگونی خودروی سوختبر مذکور شد.
به نقل از حال وش، یک سوختبر در پی تعقیب و گریز نیروهای نظامی، جان خود را از دست داد. هویت وی (عثمان بارانی ایجباری، فرزند عمر، متاهل و پدر فرزند، اهل و ساکن روستای چاه‌ احمد واقع در شهرستان زاهدان) گزارش شده است.
در این گزارش آمده است: « صبح روز شنبه بیست و هفتم مردادماه، تعقیب خودروی این سوختبر و انداختن خارک (پنچرکن) توسط نیروهای نظامی بدون ایست و هشدار قبلی در منطقه گوهر‌کوه از توابع شهرستان تفتان، منجر به واژگونی خودرو شد. در پی این حادثه، این سوختبر بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: