سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ | 15 - 10 - 2024

Communist party of iran

مرگ و مصدومیت ٦ کارگر در نتیجه نا امنی محیط کاردرشهرهای بجنورد، نیشابور و مشکین شهر

در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، شش کارگر از جمله یک آتش نشان در شهرهای بجنورد، نیشابور و مشگین شهر دچار حادثه شدند. طی این حوادث، سه کارگر جان خود را از دست دادند و سه تن دیگر مصدوم شدند.

مرگ و مصدومیت دو کارگر در نیشانور
بر اساس این گزارش، روز دوشنبه ٢٣ مهرماه، یک کارگر مقنی ٦۰ ساله در روستای (کاریزک کال) شهرستان نیشابور، حین انجام کار در یک چاه بر اثر ریزش دیواره داخل چاه و سقوط از ارتفاع، جان خود را از دست داد. براساس این گزارش به دلیل عمق زیاد چاه و طولانی شدن عملیات امدادی، یکی از نیروهای آتش نشانی حین انجام کار بر اثر افت فشار و نارسایی تنفسی دچار مصدومیت شد که توسط ماموران اورژانس حاضر در محل مداوا شد.

مرگ و مصدومیت ۳ کارگر در مشگین شهر
صبح روز دوشنبه ٢٣ مهر، سه کارگر حین انجام کار بر روی بالابر یک کارخانه در حال ساخت واقع در بخش مرادلو واقع در شهرستان مشگین شهر، بر اثر پاره شدن کابل دستگاه دچار حادثه سقوط از ارتفاع شدند. براساس این گزارش در پی این حادثه یک کارگر در دم جان باخت و یک تن دیگر حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. کارگر دیگر جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

مصدومیت کارگر ساختمانی در بجنورد
فقدان ایمنی کار به مصدومیت یک کارگر ساختمانی در بجنورد انجامید. در این گزارش آمده است، یک کارگر ساختمانی حین انجام کار در یک واحد ساختمانی در شهرستان بجنورد، بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه و مصدومیت شد. کارگر مذکور در پی شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد

اشتراک در شبکه های اجتماعی: