پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 25 - 04 - 2024

Communist party of iran

مرگ و مصدومیت ٤کولبر درمناطق مرزی سقز ، مریوان و نوسود بدلایل مختلف

  • یک کولبر پانزده ساله بر اثر سرمازدگی در مناطق مرزی سقز جان باخت
    شامگاه یکشنبه پنجم فروردین ۱٤۰۳، یک کولبر در پی گرفتار شدن در برف در مناطق مرزی (میشاو) از توابع شهرستان سقز بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست داد.هویت این کولبر، هستیار عبدالکریمی، ۱۵ ساله و اهل شهرستان دیواندره، گزارش شده است. گفتنی است، صبح روز جاری، پیکر این نوجوان پیدا و به یکی از بیمارستان‌ های سقز منتقل شده است.
  • یک کولبر نوجوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی در مرز مریوان زخمی شد
    شامگاه یکشنبه پنجم فروردین ۱٤۰۳، تیراندازی نیروهای نظامی در مناطق مرزی مریوان به زخمی شدن یک کولبر نوجوان انجامید. هویت این کولبر (میلاد حسینی، شانزده ساله، اهل دیواندره) گزارش شده است. بر اساس این گزارش، این کولبر نوجوان توسط نیروهای نظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از ناحیه کتف و کمر زخمی شده است.
  • مرگ و مصدومیت دو کولبر از جمله یک نوجوان در مناطق مرزی نوسود
    یک کولبر در حین کولبری در مناطق مرزی نوسود دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داد. همچنین، یک کولبر نوجوان در پی سقوط از ارتفاعات مرزی نوسود، مصدوم شد.
    هویت کولبر جان باخته، محمد بایر محمدی، ٤۸ ساله و اهل روستای زیران از توابع جوانرود گزارش شده است. همچنین فرزند وی میلاد بایر محمدی، ۱۵ ساله نیز مصدوم شده است. در این گزارش آمده است، محمد بایر محمدی روز یکشنبه پنجم فرودین ماه، در حین کولبری در مناطق مرزی نوسود دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داده است. فرزند وی میلاد نیز در تاریخ سوم فروردین ماه، حین کولبری در پی سقوط از ارتفاعات مرزی نوسود از ناحیه پا دچار شکستگی و مصدوم شده است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: