سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 23 - 04 - 2024

Communist party of iran

مرگ و مصدومیت هفت کارگر در نتیجه نا امنی محیط کار در تهران، کرج، همدان، قشم و مشهد

در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، هفت کارگر در تهران، کرج، همدان، قشم و مشهد حین کار دچار حادثه شدند. طی این حوادث، سه کارگر جان خود را از دست دادند و چهار تن دیگر از جمله یک آتش نشان مصدوم شدند. همچنین در فروردین ماه، سه کارگر در مشهد طی حوادثی جان خود را از دست دادند.

  • مصدومیت یک کارگر در تهران
    جلال ملکی سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی در خصوص این حادثه توضیح داد: ظهر امروز در یک کارگاه آهنگری در خیابان پامنار محدوده بازار تهران آتش‌سوزی صورت گرفت. در عملیات اطفا حریق، یک آتش نشان از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است.
  • مرگ یک کارگر در همدان
    به گزارش رکنا، روز دوشنبه ٣ اردیبهشت ، یک کارگر در همدان حین کار دچار حادثه شد.در پی اعلام مرکز آتش‌نشانی همدان مبنی بر سقوط دستگاه کارتن‌سازی روی فردی حدودا پنجاه و پنج ساله در علی‌آباد فرهنگیان شهر همدان در ساعت یک بامداد، فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن‌سازی بود که بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه روی او، زیر دستگاه محبوس شده، اما به علت شدت فشار وارده، این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.
  • مرگ یک کارگر در کرج
    روز دوشنبه ٣ اردیبهشت، یکی از کارگران شاغل در اداره جهاد کشاورزی استان البرز به دلیل ریزش آوار ساختمان جان خود را از دست داد.این کارگر که در حال تخریب بخشی از ساختمان مسکونی در روستای کلوان در توابع کرج بود، در اثر ریزش سازه‌ های فلزی سقف خانه، جان خود را از دست میدهد.
  • مرگ و مصدومیت دو کارگر در تهران
    روز دوشنبه ٣ اردیبهشت ماه، دو کارگر در تهران دچار حادثه شدند.یک مورد حادثه تخریب دیواره‌ های یک فضای گودبرداری در خیابان قزوین، خیابان سبحانی در قطعه زمینی به وسعت هزار متر از سمت دیواره‌های غربی به یک باره تخریب می‌شود و دو کارگر که در این جا بودند در زیر آوار گرفتار شدند. در نهایت آتش نشانان موفق شدند یک کارگر حدودا پنجاه ساله، تبعه کشور افغانستان را زنده از زیر آوار نجات دهند. در این حادثه، کارگر دیگر که بیست و پنج سال سن داشت، جان خود را از دست داد.
  • مصدومیت یک کارگر در قشم
    در تاریخ سی و یکم فروردین ماه، کارگر یک ساختمان مسکونی در شهرک گلستان قشم از طبقه چهارم سقوط کرد.
    این حادثه منجر به مصدومیت کارگر شد.
  • مصدومیت یک کارگر در مشهد
  • روز شنبه یک اردیبهشت، یک کارگر در مشهد دچار حادثه شد.در این حادثه که در بلوار شهید صارمی مشهد رخ داد، یک کارگر میان‌سال هنگام کار در ساختمانی نیمه‌کاره به دلایلی نامعلوم درون چاله آسانسور این ساختمان سقوط کرد و مصدوم شد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: