شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ | 04 - 04 - 2026

Communist party of iran

مرگ و مصدومیت دو کارگر در نتیجه نا امنی محیط کار و زخمی شدن دو کولبر در نتیجه تیراندازی نیروهای نظامی

  • فقدان ایمنی کار به مرگ یک کارگرافغانستانی انجامید
    در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار،یک کارگر در تهران جان خود را از دست داد.براساس این گزارش این کارگر به عنوان سرایدار و نگهبان در ساختمانی در جنوب تهران مشغول به کار بوده است.
    روابط عمومی آتش نشانی تهران در این رابطه اعلام کرد: «یک اجاق همانند علاءالدین‌های قدیمی اما گازسوز به عنوان وسیله گرمایشی استفاده می‌ شد. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیده بودند آتش شعله‌ور بود و عملیات احتفا حریق را آغاز کردند. در این حادثه کارگر حدود ۶۰ ساله تبعه‌ کشور افغانستان جان خود را از دست داد».
  • مصدومیت یک آتش نشان در قم
    علی سجادی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: « آتش‌سوزی انبار لوازم ساختمانی در منطقه نوقطار به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد. پس از اعلام حادثه ۳ دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو آب‌رسان به همراه ۱۲ نیروی آتش‌نشان به محل حریق اعزام شدند.با تلاش آتش‌نشانان حریق محل حادثه در لحظات اولیه مهار شد.در این حادثه یکی از آتش‌نشانان از قسمت دست دچار سوختگی شده است.
  • نوسود؛ دو کولبر در پی تیراندازی نیروهای نظامی زخمی شدند
    روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه، تیراندازی نیروهای نظامی در مناطق مرزی نوسود به زخمی شدن دو کولبر انجامید. براساس این گزارش روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه، دو کولبر در مناطق مرزی نوسود بر اثر تیراندازی نیروهای نظامی زخمی شدند. هویت این کولبران (حمزه یوسفی و منصور میرویسی، شهروندان اهل شهرستان ثلاث‌ باباجانی) گزارش شده است. گفته میشود، آقایان یوسفی و میرویسی جهت مداوای جراحات وارده به مراکز درمانی نوسود منتقل شده اند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: