محمد داوری فعال کارگری را، جهت اجرای حکم حبس، به دادگاه احضار کردند
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

محمد داوری، فعال کارگری جهت اجرای حکم حبس به شعبه اجرای احکام دادگاه انقلاب شیراز احضار شد. پیشتر شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به ریاست قاضی سیدمحمود ساداتی، این فعال کارگری را به اتهام «توهین به رهبری» به سه سال حبس تعزیری، منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه، منع فعالیت در فضای مجازی و اقامت اجباری در شهرستان بردسیر کرمان به مدت دو سال و به اتهام «تبلیغ علیه نظام به نفع گروههای معاند در فضای مجازی» به یک سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم کرده بود.
در احضاریهای که توسط شعبه اجرای احکام دادگاه انقلاب شیراز صادر و به آقای داوری ابلاغ شده است، از محمد داوری خواسته شده تا ظرف مهلت مقرر جهت اجرای حکم حبس خود را به مرجع قضایی مذکور معرفی کند. جلسه دادگاه محمد داوری ۲۸ آبانماه سال جاری بدون حضور او در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز برگزار شده بود.
