دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ | 24 - 06 - 2024

Communist party of iran

فقدان ایمنی کار به مرگ و مصدومیت ۹ کارگر درشهرهای کرمانشاه، مالین و تربت حیدریه انجامید

در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، ۹ کارگر در شهرهای کرمانشاه، مالین و تربت حیدریه دچار حادثه شدند. در این حوادث هشت کارگر از جمله یک آتش نشان مصدوم شدند و یک کارگر دیگر جان خود را از دست داد.

  • کرمانشاه
    به گزارش تابناک، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از مصدومیت یک کارگر در این شهر خبر داد.
    غلامرضا رضایی اظهار کرد: ظهر روز شنبه دوم تیرماه وقوع یک حادثه به مرکز آتش نشانی ۱۲۵ کرمانشاه اعلام شد. پرسنل سازمان آتش نشانی مصدوم را از چاهک آسانسور به سطح زمین منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل پرسنل اورژانس دادند.
  • مرگ و مصدومیت یک کارگر و یک آتش نشان در مالین
    یک کارگر و یک آتش نشان در شهر مالین دچار حادثه شدند.بر اساس این گزارش، این حادثه زمانی رخ داد که یک کارگر برای رفع نقص فنی موتور آب در شهر تاریخی مالین استان خراسان رضوی، وارد عمق چاهی می‌شود که در نتیجه آن بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست میدهد.
    امدادگران که پس از مطلع شدن از گازگرفتگی این کارگر در عمق چاه، برای نجات او وارد چاه می‌شوند، اما بعد از خارج کردن پیکر متوفی، یکی از عوامل آتش نشانی بر اثر مسمومیت با گازهای متصاعد شده مصدوم می‌شود که به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شده است.
  • مصدومیت شش کارگر در تربت حیدریه
    روز شنبه دوم تیر ماه، انفجار در یکی از کارخانه های تربت حیدریه منجر به مصدومیت شش کارگر شد.
    حسین صادقی مدیرعامل آتش نشانی تربت حیدریه اعلام کرد: « حادثه انفجار در کارخانه تولید گریس واقع در شهرک صنعتی شماره یک تربت حیدریه، منجر به مصدومیت شش کارگر شد.همه مصدومان این حادثه با اورژانس برای درمان به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شده‌اند.»

اشتراک در شبکه های اجتماعی: