شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ | 04 - 04 - 2026

Communist party of iran

فراخوان صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد به تشکیل مجمع عمومی، تصمیم گیری علیه خلاف وعدۀ کارفرما

فراخوان برای تشکیل مجمع عمومی گروه ملی  فولاد به ترفند  مدیریت شرکت تأکید دارد  با ایراداتی که در فیش‌های صادر شده اعمال شده روشن میشود که مدیریت  قصد دارد کار و زندگی کارگران  را بار دیگر به بازی بگیرد.
با آنکه طرح طبقه‌بندی به مرحلۀ اجرا رسیده ، اما پس از صدور فیش ها، باز هم اثرات فساد و تبعیض در ارقام فیش‌ها و برخی آیتم‌ها داد می‌زند و مدیریت عامدانه در روند اجرای طرح و به حق کارگرها دستبرد زده است.         
داد از اینهمه بیداد!
همکاران گرامی و ارجمند
همانطور که در جریان اوضاع ملتهب و آشفته‌ای که مدیران شیاد و حیله‌گر بوجود آورده‌اند هستید، امکان ادامه تولید به این شکل به معنای رضایت از منافع کارفرما و حتی عقب‌نشینی نسبت به آخرین توافقی است که چندان هم رضایت بخش نبود و و وعده داده بودیم در صورت فریبکاری و دغلبازی به زودی با اتحاد قدرتمندتر تمام شک و تردیدهای همکاران از بین خواهد رفت.
گروه ملی تا زمانیکه در چنگال این ام‌الفسادهای مافیایی است روی خوش نمی‌بیند و اعتراضات ما ادامه خواهد داشت.
با توجه به بازیچه قرار گرفتن کار و معیشت و مطالبات ما، تمامی پرسنل گروه ملی و شفق را به مجمع عمومی جهت تصمیم‌گیری در وضعیت فعلی فرا می‌خوانیم.
دیگر هیچ توافق و مذاکره‌ای را به رسمیت نمی‌شناسیم.
طبقه‌بندی را بدون اخلال و دستکاری می‌خواهیم و همسان‌سازی و تغییر مدیریت را همین امروز طلب می‌کنیم و اینبار کوتاه نخواهیم آمد.
مدیریت منابع انسانی و امور تشکیلات و روشها اگر نمی‌خواهند مانند بلایی که بر سر محمدی نالایق آمد تکرار شود، بهتر است در مجمع ما حاضر شده و فورا ایرادات را حل و فصل کرده و فیشها را مطابق انتظار و برابر آنچه که به عنوان نمونه منتشر شد اصلاح نمایند.
اگر به درد این کار هم نمی‌خورند پس وظیفه دیگری در شرکت برایشان تعریف نشده و چاره‌ای نیست که خودمان دست به کار شویم.

شنبه آخرین فرصت ما به شما خواهد بود.
این کارگر گروه ملی و این میدان عمل.
اگر تمام فیش‌ها در تمام بخش‌ها اصلاح نشود، هیچ مدیر و مسئول و مزدوری نمی‌تواند پیش‌بینی کند که دامنه خشم کارگر تا به کجا خواهد کشید و خیابان‌های شهر پذیرای چه طوفانی خواهد بود! 
بنا بود که این صنعت و مزایای آن نصیب زحمتکشان و مردم گردد اما حلقه‌های مافیای قدرت و ثروت همگان را به بازی گرفته‌اند و همه حقوق و بهره‌ها را تصاحب کرده‌اند. منافعتان را به آتش می‌کشانیم و خاکستر آن را در تک به تک خیابان‌های این شهر پخش خواهیم کرد اگر بار دیگر ما را وادار به اعتصاب کنید.
اهواز ثابت کرد که همراه ماست و گروه ملی فولاد آبدیده و پرحرارت ایستاده تا ضرب شستی به این غارتگران نشان دهد.
به گوش باشید که پرچم مطالبه گری را از زمین برمی‌داریم و آن را در مرکز شهر می‌کوبیم تا صدایش کل خوزستان و کشور را به رعشه درآورد.                               صدای مستقل کارگران گروه ملی فولاد -۱۸بهمن

اشتراک در شبکه های اجتماعی: