فراخوان به تجمع معلولان مقابل سازمان برنامه و بودجه
یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

- یکماه از روزی که مخبر مهلت یک هفتهای برای نحوه اجرای ماده ۲۷ تعیین کرد، گذشته و خبری از اجرای ماده ۲۷ در سال آینده نیست!
- تجمع انتخاب ما نیست، تجمع آخرین و تنها راه اعتراض به تبعیض و بیعدالتی و فقر و فلاکتی است که مسئولان به معلولان تحمیل کردهاند!
- هوای سرد و راه دور و تردد برای معلولان سخت است اما با اینحال نباید در برابر ظلم آشکار به خودمان و خانوادههایمان سکوت کنیم!سکوت ما فقط بیانگر رضایتمان از شرایط است! عمر و زندگیمان با فقر میگذرد اما بودجهها صرف چای دبش و غیره میشود.
لذا بدینوسیله از افراد دارای معلولیت و خانوادههای آنان و همچنین فعالان این حوزه درخواست میشود در تجمع سراسری معلولان با حضور یا بازنشر فراخوان مشارکت حداکثری نموده و حق پایمالشده معلولان را از حاکمیت مطالبه کنند.
مطالبه تجمع :
- پیشبینی بودجه اجرای کامل و درست ماده ۲۷ برای همه مشمولان در لایحه بودجه ۱۴۰۳
- زمان تجمع؛ یکشنبه ۲۴ دیماه ساعت ۹
- مکان تجمع؛ تهران، میدان بهارستان خیابان دانشسرا، مقابل سازمان برنامه و بودجه
((در صورت دریافت تضمین مناسب، تجمع لغو خواهد شد))
