عیدی دادگاه انقلاب بجنورد به یک فعال مدنی و احضار حسین عبادیان از معلمان شهریار به دادگاه
چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳

- عیدی دادگاه انقلاب بجنورد به یک فعال مدنی و رسانهای عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران
۲۰ میلیون تومان جریمه !!!!
رأی بدوی شعبه اول دادگاه انقلاب در خصوص محکومیت جزای نقدی (محمود صفدری)، منتخب فرهنگیان خراسان شمالی در شورایعالی آموزش و پرورش و مسئول سازمان معلمان در این استان، در شعبه ششم دادگاه تجدید نظر استان، عیناً تأیید شد.
بموجب دادنامهای که به وی ابلاغ شده است، رأی محکومیت دویست میلیون ریال بابت دو اتهام (تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب) و( تبلیغ علیه نظام )که در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان بجنورد صادر شده بود، عیناً تأیید شده است. پیشتر نیز، همین شعبه تجدیدنظر استان، دادنامه صادره از شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری دو شهرستان بجنورد، به مبلغ یکصدمیلیون ریال را عیناً تأیید کرده بود. - احضار حسین عبادیان از معلمان شهریار به دادگاه
حسین عبادیان از فعالین صنفی معلمان شهریار که پیشتر توسط هیات تخلفات بازنشسته پیش از موعد شده بود توسط دادگاه انقلاب ملایر به اتهامات (فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به رهبر، توهین به دین اسلام و…) احضار شد. این معلم اهل ملایر است که در شهریار تهران به شغل معلمی اشتغال داشت.
منبع خبر : شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
