سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ | 04 - 06 - 2024

Communist party of iran

عضو هیئت مرگ خمینی و قاتل صدها معترض خیزش انقلابی ۱۴۰۱ به‌درک واصل شد.

جمهوری قتل و جنایت اسلامی قطعأ با مرگ رئیس جمهور جنایت‌کار و هیئت او ضربه خورده است. رئیس جمهوری که با کشتار خونین دهه‌ی شصت شناخته شده و به‌عنوان جلاد و قاضی مرگ دست او به خون جوانان جامعه‌ی ایران آغشته است، با حذف اين جنایت‌کاران صفوف دشمنان ضعیف‌تر می‌شود.

ترس از به‌میدان‌آمدن مردم متنفر در اثر این واقعه، خامنه‌ای جلاد را مجبور کرد که فوراً به منبر برود و بگوید : “همه‌چیز در داخل و در مرزها تحت کنترل هستند.” اعلام کردنده‌اند که : “یارانه‌ها و حقوق‌ها سر وقت پرداخت خواهند شد”، تا جلو هر تحرک اجتماعی را بگیرند.

این وضع رژیم جنایت‌کاری است که خودش هم بر این امر واقف است که مردم جامعه مترصد فرصتی برای ضربه‌زدن به آن هستند.

مردم حق دارند شادی کنند. بالاخره جنایت‌کارانی که داغ بر دل مادران خاوران و خیزش ۱۴۰۱ گذاشته‌اند از صف دشمنان ما حذف شده‌اند. با این‌حال تعیین تکليف اساسی با رژیم سفاک اسلامی را خیزش و انقلاب توده‌ای مردم به‌جان‌آمده رقم خواهد زد. خیزشی که از دی‌ماه ۹۶ شروع شده و برآمدهای آن در مقاطع گوناگون ضرباتی بر پیکر جمهوری اسلامی وارد کرده است.

اما سانحه هوایی روز گذشته و کشته‌شدن رئیسی و همراهان یک‌بار دیگر پرده از ریاکاری دول غربی و دولت‌های سرکوبگر منطقه برداشت. از دولت ترکیه و برخی از کشورهای عربی تا اتحادیه اروپا، همگی در اعلام آمادگی برای کمک و فرستادن امکانات فنی برای نجات این جنایت‌کاران مسابقه گذاشتند.

در مقابل چشمان‌شان سوانح طبیعی از قبیل سیل و زلزله در سال‌های گذشته جان هزاران انسان را به‌علت عدم ابتدایی‌ترین امکانات فنی و هلیکوپتر و امکانات تجسس خبری نبود، اما امروز برای کمک به جمهوری اسلامی و نجات یک جنایت‌کار شناخته‌شده بسیج شده‌اند.

در کردستان عراق حاکمان اقلیم معلوم‌الحال و احزاب آن در پیام تسلیت و اظهار نگرانی از دیگران جلو زدند و تنفر بیشتر مردم کردستان را از آن خود کردند.

هم‌دردی ریاکارانه‌ی دولت‌ها ربطی به مردم ایران ندارد، این تنها هم‌دردی با جمهوری اسلامی است. مردم ایران نه‌تنها در این واقعه متحمل دردی نشده‌اند، بلکه از آن خوشحال و شادمان هستند.

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان ضمن این‌که خود را شریک شادی مردم می‌داند، مردم مبارز کردستان را به ادامه‌ی مبارزه‌ی متحد و متشکل علیه رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی فرامی‌خواند و از آن‌ها می‌خواهد در مقابل توطئه‌های احتمالی جمهوری اسلامی هشیار باشند.

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۴ مه ۲۰۲۴

اشتراک در شبکه های اجتماعی: