جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | 24 - 05 - 2024

Communist party of iran

شناسایی بیش از شانزده هزار کودک بازمانده از تحصیل در لرستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان از شناسایی شانزده هزار و ۶۱۹ کودک بازمانده از تحصیل در این استان خبر داد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد که دو هزار و ۷۵۵ بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۲۴۶ نفر تحت آموزش قرار گرفته‌اند.
علی اکبر دریکوند مدعی شد که برای شناسایی و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل در استان، ۷۰ نفر مسئول پیگیر شده‌اند. او افزود که در مقطع متوسطه اول استان سه هزار و ۳۶۴ بازمانده از تحصیل شناسایی شده‌ اند که تاکنون پنجاه و هشت نفر جذب شده‌ اند و در مقطع دوم متوسطه نیز ده هزار و ۵۰۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی شده‌ اند که ۸۰ نفر از آنها امسال مشغول به تحصیل شده‌ اند.
دریکوند به اجرای طرح “شهید محمودوند” برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و گفت که فراهم کردن شرایط برای افراد بدسرپرست و بی‌سرپرست بسیار مهم است. وی همچنین به راه‌ اندازی سامانه “سرال” برای بهبود کیفیت آموزش و نظارت بیشتر بر کلاس‌ها خبر داد و افزود که بازدید از کلاس‌ها به صورت الکترونیکی انجام میشود و فعالیت راهبران آموزشی نیز رصد میشود.
وی تصریح کرد: این سامانه دارای گزارش‌ گیری و تحلیل برخط است و تیم مدیریت میتواند به محض ثبت اطلاعات توسط راهبر آموزشی اطلاعات را دریافت و تجزیه و تحلیل کند.
بنابر این گزارش، ۳۵۴ هزار دانش‌ آموز در مدارس لرستان تحصیل میکنند که ۲۰۱ هزار نفر از این تعداد در مقطع ابتدایی هستند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: