چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | 21 - 08 - 2024

Communist party of iran

سە گزارش شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران در مورد مختار اسدی، کیان بنی هاشمی و منوچهر فلاح

اعتصاب غذای مختار اسدی پس از بازداشت

مختار اسدی، از فعالین صنفی معلمان کوردستان بازداشت شد
در پی یورش روز گذشته نیروهای امنیتی به منزل مختار اسدی، این فعال صنفی معلمان امروز ۲۹ مرداد بە پلیس فتا مراجعه کرد و توسط ضابط قضایی بازداشت شد و بە مکان نامعلومی منتقل شدە است.
بنابر اخبار موثقی که به کانال شورای هماهنگی رسیده است این معلم سنندجی به محض اطلاع از بازداشت به اعتصاب غذا روی آورده و از لحظه بازداشت اعتصاب غذا کرده است .

یک سال ونیم محرومیت از تحصیل برای فعال دانشجویی
سیدکیان بنی‌هاشمی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رفتار سازمانی دانشگاه تهران، بعد از گذشت بیش از ۶ ماه از حکم بدوی، با حکم قطعی کمیته انضباطی، به محرومیت از تحصیل به مدت یک سال ونیم با احتساب سنوات محکوم شد.

پایان اعتصاب غذای منوچهر فلاح زندانی سیاسی لاکان رشت

منوچهر فلاح زندانی سیاسی در زندان لاکان رشت ،به دنبال درخواست هم بندیان و برخی از زندانیان سابق مبنی بر شکستن اعتصاب غذا، طی پیامی از زندان لاکان رشت پایان اعتصاب غذا خود را اعلام کرد. متن پیام منوچهر فلاح به شرح ذیل است :
جامعه پیکره‌ای پویاست که پیوسته در حال بازآوری، بازسازی، همگرایی و پوست اندازی برای رسیدن به درجه‌ای از زیست انسانی است.
تارهای این زیستن، مهرورزی، سپاسگزاری، فداکاری و بخشش برای پودهای اندیشه‌هایی است متکثر و رنگارنگ.شاید یادآوری چکامه پرآوازه سعدی که بر سردر سازمان ملل نقش بسته است، استعاره زیبایی از تار و پودهای این فرش هزار گره در ایران باشد.


چو عضوی به درد آوردروزگار
دگر عضوها را نماند قرار
دوستان گرامی، دختر دلبندم ،هم بندیان همراه و هم دردم و کنشگران سیاسی و اجتماعی و فرهنگی که نگرانم بودید، دوستتان می دارم و از اینکه خود را عضوی از این پیکره می‌دانم سرافرازم. آسیب احتمالی برای همبندیانی که در اعتصاب همراهم بودند تا پیگیری و وعده‌های مسئولین و به ویژه درخواست رسمی که از سوی همبندیان و زندانیان سیاسی سابق آقایان یونس آزادبر،عزیز قاسم زاده عباس حقگو،پیمان سکوتی،عبدالفتاح سلطانی،اسماعیل عبدی،جعفر عظیم زاده،مسعود فرهیخته و عقیل رهنما به دستم رسید، مرا بر آن داشت تا پایان اعتصابم را اعلام نمایم یادآوری دوباره می‌کنم: دوستتان دارم.
منوچهر فلاح
دوشنبه ۲۹ مراد ۱۴۰۳
زندان لاکان رشت
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران

اشتراک در شبکه های اجتماعی: