زیرکوه؛ مرگ و مسمومیت دو معدنچی بر اثر گاز گرفتگی
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

روز جمعه چهارم اسفندماه، بر اثرناایمنی محیط و نا مناسب بودن شرایط کار، کارگری که ۲۸ سال داشت به دلیل مسمومیت با گاز دی اکسید کربن در معدن سنگ شجر شهرستان زیرکوه، جان خود را از دست داده است. در این حادثه، یک تن دیگر نیز مسموم شده و به بیمارستان کوثر حاجی آباد منتقل شده است.
معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی در این خصوص گفت: حادثه دیدگان از زغال برای گرم کردن مکان خود استفاده کرده بودند، و دچار این واقعه شدند.
شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.
