روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه، تجمعات اعتراضی بازنشستگان کماکان ادامه یافت
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه، بازنشستگان صنایع فولاد خوزستان در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی و عدم رسیدگی به خواستههایشان مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی فولاد خوزستان در اهواز دست به تجمع زدند. همچنین دراین روز بازنشستگان تأمیناجتماعی اهواز نیز مجدداً و در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و عدم تحقق خواستههایشان مقابل ساختمان سازمان تأمین اجتماعی اهواز دست به تجمع و راهپیمائی زدند.
شوش
در شوش نیز بازنشستگان تأمین اجتماعی شوش در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی و عدم رسیدگی به خواستههایشان مقابل سازمان تأمین اجتماعی شهرستان دست به تجمع زدند. بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اهواز به روال هر یکشنبه ، در این روز نیز مقابل اداره کل سازمان تامین اجتماعی تجمع اعتراضی خود را نسبت به وضعیت سخت معیشتی و پایمال شدن حقوق شان برپا کردند.
کرمانشاه
در کرمانشاه همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری روبروی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه دست به تجمع ردند. تجمع کنندگان شعار هایی از جمله « حقوق نصف و نیمه، سکوت کنیم همینه» سر می دادند. این اعتراضات در شوش و اهواز با راهپیمایی همراه بود. از جمله شعارهای داده شده در اعتراضات روزیکشنبه :
بس که دروغ شنیدیم، ما دیگه رای نمیدیم
رئیسی دروغگو، حاصل وعده هات کو
نوبت ما که میشه، خزانه خالی میشه
مجلس سرسپرده، نمی خواهیم، نمی خواهیم
