جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

دو کارگر پتروشیمی چوار ایلام؛ در اعتراض به اخراج از کار، اقدام به خودکشی کردند

دو تن دیگر از کارگران پتروشیمی چوار در استان ایلام پس از اینکه از کار اخراج شدند، در محوطه مجتمع اقدام به خودکشی کردند. کردپا به نقل از یک منبع مطلع هویت دو کارگر اخراج‌شده را که در محوطه مجتمع پتروشیمی خود را حلق‌آویز کردند، جواد نوروزی و مصطفی عباسی اعلام کرد. این دو کارگر به بیمارستان منتقل شده‌اند و وضعیت جسمی آنها وخیم گزارش شده است. مدیران پتروشیمی چوار هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند. پیش از این نیز چهار کارگر پتروشیمی ایلام به نام‌های محمدنبی منصوری، علی محمدکریمی، آرش تبرک و حیدر محسنی در فاصله مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲ با خودکشی به زندگی خود پایان دادند. ایلام از جمله استان‌های با نرخ بالای فقر و بیکاری است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: