چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ | 28 - 08 - 2024

Communist party of iran

در دو روز متوالی دو سوختبر در شهرستان راسک در نتیجه تیراندازی نیروهای نظامی مجروح شدند

یک سوختبر در پی تیراندازی نیروهای نظامی در راسک مجروح شد
روز دوشنبه پنجم شهریورماه، در پی تیراندازی نیروهای نظامی در شهرستان راسک یک سوختبر مصدوم شد. به نقل از حال وش، این سوختبر که در پی تیراندازی نیروهای نظامی مجروح شد. عبدالرزاق حسن‌ زهی، ۲۱ ساله، اهل و ساکن شهر پیشین از توابع شهرستان راسک گزارش شده است.


بر اساس این گزارش، شامگاه دوشنبه ۵ شهریورماه، نیروهای نظامی در محور سرباز به راسک به سمت خودروی این سوختبر اقدام به تیر اندازی کردند. سپس این سوختبر خود را به خارج از ماشین انداخته که در پی آن دچار جراحات شدید شده است. وی اکنون در بیمارستان ولایت شهر راسک تحت درمان است.

تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبردرجاسک انجامید
یک سوختبر در شهرستان راسک در پی تیراندازی نیروهای نظامی مصدوم شد.به نقل از حال وش، تیراندازی نیروهای نظامی به زخمی شدن یک سوختبر انجامید. هویت وی (سلمان براه، ۲۴ ساله، فرزند فقیرمحمد، اهل و ساکن روستای ششگیم از توابع شهرستان راسک) گزارش شده است.


در این گزارش آمده است؛ نیروهای سپاه پاسداران مستقر در ایست و بازرسی ورودی شهر راسک، بدون ایست و هشدار قبلی به سمت دو خودرو سوختبر که در حال حرکت بودند شلیک مستقیم کردند. در این حادثه، راننده یکی از دو خودرو با اصابت چند گلوله مجروح شده و خودرو وی نیز توسط نیروهای نظامی به مکانی نامعلوم منتقل شد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: