در تداوم دوشنبەهای اعتراضی، بازنشستگان مخابرات در مرکز استانها، به خیابان آمدند
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

در تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات فارس شیراز در دوشنبه اعتراض چهار نفر از بازنشستگان مخابرات دستگیر شدند. هویت سه نفر از بازداشت شدگان عبارتنداز:
- مهندس اولیایی،
- علیپور
- و رحیمی
اعلام شده است.دوشنبه های اعتراضی بازنشستگان مخابرات همچنین در مراکز مخابراتی در: - گیلان،
- خوزستان،
- کرمانشاه،
- آذربایجان شرقی،
- کردستان،
- اراک،
- اصفهان،
- اردبیل،
- بندرعباس،
- شیراز،
- تهران،
- خرم آباد،
- ساری،
- همدان،
- شهرکرد،
- بروجرد،
- ارومیه
- و زنجان
با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند وشعارهائی سردادند، از جمله : - مخابرات ایران قانون نمی پذیرد!
- وعده وعید کافیه سفره ما خالیه!
- تا حق خود نگیریم از پا نمی نشینیم!
- عدالتی ندیدیم از بس دروغ شنیدیم!
- سهامدار عمده، حق ماها رو خورده!
- ستاد اجرایی حق ماها رو خورده!
- بنیاد تعاون حق ماها رو خورده!
- تاحق خود نگیریم آرام نمی نشنیم!
