جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

درخواست جمعی از فعالین صنفی معلمان فارس از آقای غلامرضا‌ غلامی کندازی و ايرج رهنما برای خاتمه دادن به اعتصاب غذا

انجمن صنفی معلمان فارس به نمایندگی ازکنشگران صنفی فارس خواهان خاتمه دادن به اعتصاب غذای دو همکار گرامی و گرانقدر غلامرضا‌ غلامی کندازی و ايرج رهنما می باشد و از شما دو همکار دلسوز و فرهیخته تقاضای تجدید نظر در تصمیم خود را دارد.
سلامت جسم شما برای جامعه کنشگر فرهنگی در حال حاضر از همه چیز مهم تر و واجب تر است.
با توجه به اینکه در دادگاه تجدید نظرحکم پنج فعال صنفی فارس از ۵ سال زندان به ٢ سال تقلیل یافته است و امید آن می رود که در ادامه روند پرونده و در روزهای آتی این احکام غیرقانونی نیز شکسته شوند، (گرچه همگان خوب می دانند که حتی یک روز زندانی کردن شما همکاران دغدغه مند هم کاملا ناعادلانه بوده و می باشد)
پس به نمایندگی از خانواده همیشه صبورو فهمیده این دو همکار بزرگوار، که ساعات و روزهای بسیار سختی را سپری می کنند و همچنین جامعه فرهنگی فارس خواستار اهمیت دادن به سلامتی خود و خاتمه دادن به اعتصاب_غذا هستیم، مخصوصا در دورانی که وجود شما و امثال شما بیشتر از پیش برای آموزش و پرورش به گل نشسته و فرمایشی کشور مفید می باشد.
شما باید باشید قوی تر از همیشه!
تا همچون چراغی، تیره راه روزگاران تاریک آموزش کشور را روشن کنید.
ودر پایان
کوچکترین آسیب در وضعیت سلامت جسمی و روحی شما مستقیما به عهده مسئولین امر می باشد.
وآنچه گرممان می دارد آتش مقدس امیدواری ست
فراموش نخواهید شد
لحظه به لحظه با شما هستیم

اشتراک در شبکه های اجتماعی: