چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 24 - 04 - 2024

Communist party of iran

دختر ۱۱ ساله شیرازی پس از تمسخرشدن؛ فروشندۀ لباس را با چاقو به قتل رساند

یک دختر یازده‌ساله در شیراز، فروشنده پنجاه‌ساله یک فروشگاه لباس خانگی را با ضربات چاقو به قتل رساند. مادر او نیز دختر فروشنده‌ فروشگاه را با ضربات چاقو مجروح کرد. متهمان پس از بازداشت، انگیزه خود را از این عمل تمسخر شدن توسط فروشندگان عنوان کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شیراز در این خصوص گفت: در ساعت یازده شب بیست و نهم فرودین‌ ماه یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌ های شهرستان شیراز، روی داد.
عبدالرضا ضربت در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل حادثه،  مشخص شد که دختری یازده ساله که به همراه مادر چهل ساله‌ اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) رفته بودند پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر فروشندگان که یک زن بیست و شش ساله و مادر پنجاه ساله اش قرار میگیرد و با آنها درگیر می‌شود.
در پی مشاجره و درگیری دختر یازده ساله با ضربات چاقو فروشنده پنجاه ساله را به قتل میرساند. مادر این دختر نیز با چاقو به سمت دختر بیست و شش ساله فروشنده حمله کرده و وی را مجروح میسازد.
این مقام مسئول ضمن بیان اینکه فرد مجروح به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی خوب است در ادامه اظهار کرد: متهمان که پس از این رویداد از محل حادثه متواری شده بودند، پس از  بازداشت به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: