جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

خودسوزی یک کارگر 48 ساله در شرکت نیشکر هفت‌تپه به خاطر تمدید نشدن قرارداد کاری

گزارش ها از استان خوزستان حاکی از اقدام به خودسوزی یکی از کارگران فصلی شرکت نیشکر هفت‌تپه در روز پنجشنبه ۱۹ مهر است.
کانال مستقل کارگران هفت‌تپه در این مورد نوشته است که در ساعت ۱۱ روزپنجشنبه یکی از کارگران فصلی شرکت هفت‌تپه به خاطر تمدید نشدن قرارداد کارش از فصلی به قراردادی از سوی مدیر کشاورزی و معاون او اقدام به خودسوزی کرد.


بر اساس این گزارش، این کارگر 48 ساله که هنوز هویت او اعلام نشده ، دچار سوختگی ۵۰ درصد شده، و در بیمارستان طالقانی اهواز بستری است. این کانال تلگرامی نوشت که اقدام به خودسوزی ناشی از ناامنی شغلی و استفاده از کارگران به طور قراردادی است که بر اساس آن، هیچ نوع تضمین برای کارگر وجود ندارد که فردا چه به سر او و خانوده اش خواهد آمد.
تاکنون خبری از وضعیت این کارگر در رسانه های حکومتی منتشر نشده است و مقامات وزارت کار نیز در این مورد واکنشی نشان نداده اند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: