خودسوزی یک کارگر 48 ساله در شرکت نیشکر هفتتپه به خاطر تمدید نشدن قرارداد کاری
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

گزارش ها از استان خوزستان حاکی از اقدام به خودسوزی یکی از کارگران فصلی شرکت نیشکر هفتتپه در روز پنجشنبه ۱۹ مهر است.
کانال مستقل کارگران هفتتپه در این مورد نوشته است که در ساعت ۱۱ روزپنجشنبه یکی از کارگران فصلی شرکت هفتتپه به خاطر تمدید نشدن قرارداد کارش از فصلی به قراردادی از سوی مدیر کشاورزی و معاون او اقدام به خودسوزی کرد.
بر اساس این گزارش، این کارگر 48 ساله که هنوز هویت او اعلام نشده ، دچار سوختگی ۵۰ درصد شده، و در بیمارستان طالقانی اهواز بستری است. این کانال تلگرامی نوشت که اقدام به خودسوزی ناشی از ناامنی شغلی و استفاده از کارگران به طور قراردادی است که بر اساس آن، هیچ نوع تضمین برای کارگر وجود ندارد که فردا چه به سر او و خانوده اش خواهد آمد.
تاکنون خبری از وضعیت این کارگر در رسانه های حکومتی منتشر نشده است و مقامات وزارت کار نیز در این مورد واکنشی نشان نداده اند.
