حمله حراست به تحصن کارگران اخراجی فولاد اهواز
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

(گزارش یکی از کارگران به رسانەها)
روز شنبه هجدهم فروردین ماه ۱٤۰۳، شماری از کارگران گروه ملی که در جریان اعتراضات اخیر از ابتدای سال از کار اخراج شده اند، برای پیگیری بازگشت به کار خود و به نشانه اعتراض به احکام اخراج، قصد برپایی چادر و تحصن مقابل شرکت را داشتند که با حمله و هجوم مزدوران حراستی روبرو شدند.
حمله بیشرمانه چوب و چماق کش ها و لمپن های جیره خوار حراست به کارگران اخراجی که برای احقاق حق خود مقابل شرکت تحصن کرده بودند، نفس وجودی اداره حراست را بیشتر نمایان ساخت. ما به کرات از همدستی حراست و مدیر فاسدش با غارتگران در گروه ملی فولاد سخن گفتیم. میدانستیم و میدانیم فلسفه و ماهیت وجودی واحد حراست، تنها نگاهبانی از منافع قبیله ای چپاولگران و سرکوب کارگران معترض است. مزدوران و لات و اوباش های حراستی که در لباس کارگر مقابل کارگر قرار گرفته اند بدانند، گستاخی و بی شرمی امروز بی پاسخ نمی ماند. کارگران اخراجی که برای احقاق حق خود مجدداً مقابل شرکت اقدام به تحصن کردند پیش از این نیز با برپایی چادر، مقابل ورودی شرکت تحصن و اعتصاب کرده بودند.
