جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ | 13 - 09 - 2024

Communist party of iran

حمایت شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست از فراخوان اعتصاب عمومی در ۲۵ شهریور در دومین سالروز جنبش انقلابی شهریور ۱۴۰۱ 

کارگران و مردم مبارز و آزادیخواه ! 
در آستانه ۲۵ شهریور، دومین سالگرد قتل حکومتی ژینا امینی توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی قرار داریم. شهریور ماه ۱۴۰۱ شعله های آتشِ خشم و اعتراض توده های مردم در کردستان علیه این جنایت و قتل حکومتی به سرعت سراسر ایران را فرا گرفت. در طول دو سال گذشته، کارگران و زحمتکشان و مردم مبارز کردستان همگام و همدوش با زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب و تودەهای به جان آمده از رژیم جمهوری اسلامی در سراسر ایران به رغم فراز و فرودهای جنبش انقلابی ژینا در مبارزه علیه جنایات و سرکوبگری های این رژیم از هیچ فداکاری و تلاشی دریغ نکرده اند.

مردم مبارز کردستان در اقدامی سیاسی و هماهنگ و شکوهمند با مردم سراسر ایران از یازدهم اسفند سال گذشته تا کنون سه بار مهر عدم مشروعیت به پیشانی جمهوری اسلامی کوبیدند و نشان دادند که جنبش انقلابی ۱۴۰۱ برای سرنگونی این رژیم و برای پایان دادن به فقر و فلاکت اقتصادی، تبعیض های جنسیتی و ملی و دیگر بی حقوقی های سیاسی و اجتماعی ادامه دارد. با نزدیک شدن به دومین سالروز قتل حکومتی ژینا و آغاز جنبش انقلابی سراسری، تلاش های گسترده ای از جانب جوانان انقلابی در محلات شهرهای مختلف، تشکل های دانشجویی، نهادها و فعالین عرصەهای مختلف اجتماعی در شهرهای کردستان و سراسر ایران برای گرامیداشت این روز در جریان است.


شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست، همگام با این تلاش های عمومی از جمله تلاش کارگران و زحمتکشان و مردم مبارز کردستان، حمایت خود را از فراخوان اعتصاب عمومی در روز یکشنبه ۲۵ شهریور فرا می خواند. روز ۲۵ شهریور را به نماد اتحاد و همبستگی و به نماد عزم راسخ برای پیگیری اهداف جنبش انقلابی ژینا و برای به شکست کشاندن سیاست های سرکوبگرانه جمهوری اسلامی تبدیل کنیم و در سراسر ایران و خارج کشور به هر شکل ممکن همبستگی مبارزاتی مان را نشان دهیم. 

در این روز، ضمن گرامیداشت جانباختگان جنبش انقلابی ۱۴۰۱، روی پایان دادن به تعقیب و بگیر و ببند و پرونده سازی علیه فعالین جنبش های اجتماعی، آزادی زندانیان و لغو مجازات اعدام از طرف رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی پای می فشاریم. 

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی 
زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم! 
شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست 
۲۲ شهریور ۱۴۰۳ برابر با ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴ 

امضاها: اتحاد سوسیالیستی کارگری، حزب کمونیست ایران، 
سازمان راه کارگر، سازمان فدائیان (اقلیت) و هسته اقلیت 

بازنشر: تلویزیون حزب کمونیست ایران و کومه له
https://alternative-shorai.tv (https://alternative-shorai.tv/)
https://cpiran.org
https://komala.co
https://t.me/peshrawcpiran
www.facebook.com/Peshrawcpiran
www.instagram.com/Peshrawcpirn
https://t.me/KomalaCpiranTv

اشتراک در شبکه های اجتماعی: