سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 30 - 04 - 2024

Communist party of iran

تیراندازی نیروهای نظامی در بندر عباس بانه و نوسود موجب كشته و زخمی شدن دو سوختبر و سه کولبرشد

  • در تیراندازی نیروهای نظامی؛ دو سوختبر از جمله یک نوجوان در بندرعباس جانباختند
    روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، در پی تیراندازی نیروهای نظامی به سمت یک خودروی سوختبر در بندرعباس، دو سوختبر از جمله یک نوجوان جان خود را از دست دادند. هویت این دو سوختبر ساکن بندرعباس (محمد خنشان، ١۵ ساله و یونس چاه احمدی، ٢٠ ساله) گزارش شده است. در این گزارش آمده است، نیروهای نظامی به سمت خودروی این سوختبران تیراندازی کرده که واژگونی خودرو به ایجاد حریق و نهایتا جان باختن این افراد منجر شده است.
  • تیراندازی نیروهای نظامی در بانه کردستان، به زخمی شدن یک کولبر انجامید
    روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه، یک کولبر در پی تیراندازی نیروهای نظامی درروستای ( هەنگەژاڵە) از مناطق مرزی بانه زخمی شد. هویت این کولبر، (مهران بهرامی) گزارش شده است. بر اساس این گزارش، این کولبر از ناحیه پا دچار جراحت شده و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.
  • دو کولبر نوجوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی در نوسود زخمی شدند
    شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت ماه، دو کولبر نوجوان در پی تیراندازی نیروهای نظامی در مناطق مرزی نوسود زخمی شدند.هویت این کولبران پارسا حسینی، ۱٦ ساله، اهل روستای بلبزان از توابع پاوه، از ناحیه ران مورد اصابت گلوله کلاشینکف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است و سهند (فامیلی نامشخص)، اهل روستای دره‌بیان از توابع پاوه، نیز با سلاح ساچمه‌ای از ناحیه کمر و لگن زخمی شده است. بر اساس این گزارش دو کولبر نوجوان زخمی جهت مداوا به مراکز درمانی شهر پاوه منتقل شدند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: