جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

تهدید به اعتصاب رانندگان تاکسی اسنپ در روز سەشنبه ۱٤ فروردین

رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ، در اعتراض به موارد متعدد نقض حقوقشان به ویژه در طول یک سال گذشته، به صورت همزمان و سراسری در روز چهاردهم فروردین ماه دست به اعتصاب خواهند زد.
این رانندگان به دلیل عدم تخصیص سهمیه بنزین، دریافت مبالغ بالا تحت عنوان “حق کمیسیون” و همچنین، کرایه‌های ناچیز در شرایط شغلی و معیشتی بسیار دشواری قرار دارند. به گفته این معترضان، نرخ کرایه آن‌ها بر اساس بنزین هزار و پانصد تومانی تعریف شده که در یک سال گذشته آن را دریافت نکرده‌اند و اما در مقابل، حق کمیسیون آن‌ها به میزان ١۵ تا ٢٠ درصد افزایش یافته است.
رانندگان معترض می‌گویند با کسر هزینه‌ها، درآمد روزانه آن‌ها به حدی کاهش یافته که قادر به خرید کالاهای اساسی خانوار نیستند و شرکت اسنپ، نیز با فروش اقلامی از قبیل روغن ماشین و قطعات خودرو با قیمت‌های غیرواقعی و کیفیت پایین، در حال بهره‌کشی از آن‌ها است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: