تقدیر کانون صنفی فرهنگیان استان قزوین از همکارانی که متحمل هزینه شدند
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن بهار ۱٤۰۳ ،هیات مدیره و جمعی از اعضا کانون صنفی فرهنگیان استان قزوین با حضور در منزل تنی چند از فعالان صنفی استان از آن ها به جهت تلاش هایشان برای احقاق حقوق فرهنگیان تقدیر کردند. این معلمان در این مسیر متحمل حبس، بازنشستگی پیش از موعد، جریمه ی مالی و محرومیت از قانون رتبه بندی شده بودند.لازم به ذکر است در دو سال اخیر ؛ خانم ها و آقایان ؛
- سهیلا زالبیگی،
- مریم زیرک ،
- اسماعیل خدا یاری،
- حسن آریا منش،
- محمد اینانلوگنجی، توسط هیات تخلفات استان قزوین مشمول مجازات و یا بازنشستگی پیش از موعد شدند.
