تداوم تجمعات اعتراضی بازنشستگان مخابرات همزمان دراکثر استانهای کشور
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ۱٤۰۲، شماری از بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف دست به تجمع زدند.
این تجمعات در مقابل ساختمان های این شرکت در:
- تهران،
- اردبیل،
- تبریز،
- کرمانشاه،
- ارومیه،
- اصفهان،
- ساری،
- بروجرد،
- خرم آباد،
- اراک،
- رشت،
- اهواز،
- بندرعباس،
- بیجار،
- مریوان،
- شهرکرد،
- سنندج
- و زنجان
برگزار شد. بر اساس این گزارش، بازنشستگان معترض با سردادن شعارهایی اعتراضی از جمله (اجرای آئین نامه حق مسلم ماست) و (شرکت پر درآمد چه بر سر تو آمد) خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. - اجرای کامل آئین نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹،
- پرداخت معوقه ۶ ماهه دوم همسان سازی سال ۱۳۹۹
- و پرداخت هزینه های درمانی و بیمه تکمیلی
از جمله مطالبات این بازنشستگان میباشد.
