پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ | 02 - 04 - 2026

Communist party of iran

تداوم تجمعات اعتراضی بازنشستگان مخابرات همزمان دراکثر استانهای کشور

روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ۱٤۰۲، شماری از بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف دست به تجمع زدند.
این تجمعات در مقابل ساختمان های این شرکت در:

  • تهران،
  • اردبیل،
  • تبریز،
  • کرمانشاه،
  • ارومیه،
  • اصفهان،
  • ساری،
  • بروجرد،
  • خرم آباد،
  • اراک،
  • رشت،
  • اهواز،
  • بندرعباس،
  • بیجار،
  • مریوان،
  • شهرکرد،
  • سنندج
  • و زنجان
    برگزار شد. بر اساس این گزارش، بازنشستگان معترض با سردادن شعارهایی اعتراضی از جمله (اجرای آئین نامه حق مسلم ماست) و (شرکت پر درآمد چه بر سر تو آمد) خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.
  • اجرای کامل آئین‌ نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹،
  • پرداخت معوقه ۶ ماهه دوم همسان سازی سال ۱۳۹۹
  • و پرداخت هزینه‌ های درمانی و بیمه تکمیلی
    از جمله مطالبات این بازنشستگان میباشد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: